Kaksi tyttöstä vaikuttaa oleva oikein reippailta koiranaluilta ja Sintti hoitaa niitä toistaiseksi oikein hyvin .

Harmi,että pentulaatikosta näkee jääkaapille,kyllähän Sintille lihapulla maistuu lastenhoidon lomassa.

Tänään on kyllä käyty varsinainen tunteiden sekamelska läpi . Ensin sitä vaan eli hektisesti sitä , että saataisiin mahdollisimman monta pentua ja ETENKIN  Sintin henki pelastettua. Tuossa päivällä alkoi jo helpotus hieman pääsemään valloilleen, nythän on oikeastaan kaikki hyvin .

Olin kerran saattamassa viimeiselle matkalle nartun , jolta jäi jälkeensä monta olisiko ollut 3vrk ikäistä vauvaa. Sitä ei vain voinut käsittää ,miten ihmis-koiranelämä voi olla julmaa . Aina ei kaikki suju niinkuin on oletettu , Sintinkin ensimmäinen tiineys meni todella hyvin , minä vaan päältäpäin katselin synnytystä .

Toisaalta sitä miettii ,olisiko leikkaus pelastanut kuolleen pennun tai olisiko minun pitänyt huomata jotain aiemmin ? MIKSI minä en lähtenyt edellisenä iltana näyttämään Merjalle Sintin tilaa ? Kuinka paljon Sintti kärsi kipua aivan turhaan?

Luojalle kiitos , en nukahtanut niin syvään että en olisi herännyt yöllä ja ennen kaikkea kiitos siitä , että omistan sellaisen ystävän kuin Tuula :)

Iso kiitos myös kaikille niille joiden kanssa olen saanut tilannetta purkaa , kuinka paljon ystävät olettekaan helpottaneet oloani .